Як
підготувати правовий проект (модуль
проекту)
(груповий у кількості 3-4 чол.).
1.
Учасники проекту:
-
учні у кількості від 3 до 5 чоловік;
-
розподіл ролей: (керівник проекту, виконавці).
2. Мета проекту:
- на
основі теми визначити яку мету ставить група під час виконання; -
- проектного
завдання (пізнавальну практичну, виховну).
3. Завдання проекту:
- знайти
необхідну інформацію;
-
отримати і поглибити знання з даної теми;
-
виступити перед аудиторією з матеріалами;
- взяти
участь в конкурсі, предметній олімпіаді, МАН,;
-
поставити перед відповідними органами (можновладцями) виявлену проблему.
4.
Шляхи реалізації:
- знайти
інформацію в спеціальній літературі (підручники, довідники, матеріали ЗМІ,
наукова література, хрестоматії, документи);
- взяти
інтерв′ю, записати спогади очевидців, спеціалістів, посадових осіб;
-
провести анкетування, тестування (письмове, усне);
-
здійснити спостереження.
5. Очікувані результати:
- володіння необхідною інформацією;
-
поглиблення знань;
- участь
в конференції;
- участь
в МАН, конкурсі;
-
активна участь у справах школи, громади мікрорайону.
ЗРАЗОК
ПРОЕКТУ
на тему: «Місцеве самоврядування та місцеві органи
виконавчої влади в Україні»
(Методичні поради
для виконання даного проекту)
Завдання.
Вивчіть, на основі теоретичного, а потім практичного
дослідження роль місцевого самоврядування.
■ Що входить у компетенцію міської ради її
виконавчих органів.
■ Які конкретні проблеми місцевої громади вже
вирішені на даний час.
■ Виступити перед аудиторією (перед учнями,
батьками, місцевою
громадою).
■ Взяти участь в благодійній акції.
Шляхи
реалізації.
Теоретична частина
●
Знайдіть теоретичну інформацію в підручниках, у додатковій літературі.
●
Складіть тези основних положень.
●
Зверніть увагу на термінологію, поняття, висновки.
●
Випишіть літературні джерела якими ви користувалися під час підготовки даного
завдання.
Практична
частина
●
Дізнайтесь місцезнаходження міської ради.
●
Дізнайтесь хто представляє громаду в міській раді від мікрорайону в якому ви
проживаєте і спробуйте в толерантній формі, через свого вчителя, батьків,
зв′язатись з депутатом.
●
Домовтесь про зустріч і спробуйте через анкетування. Інтерв′ю дізнатись про
роль місцевого самоврядування і самого депутата.
● Через
депутата здійсніть зв′язок з секретаріатом міської ради з метою отримання
додаткової інформації зокрема:
- про роль і завдання місцевого
самоврядування;
- про виконавчі органи міської ради і їх
функції;
- про діяльність міського голови;
- про порядок виборів до місцевих органів
самоврядування;
- про порядок денний і рішення останньої
сесії міської ради.
● Через
секретаріат міської ради домовтесь про зустріч з представниками тих чи інших
підрозділів виконавчої влади при міській раді
(наприклад відповідальними працівниками управління освіти, культури,
екології, соціального забезпечення). Для цього розділіть ролі. Візьміть
інтерв′ю, або проведіть анкетування; ксерокопії рішень міської ради, з дозволу
посадових осіб, сфотографуйте, зніміть на кінокамеру, зробіть диктофон ний
запис інтерв′ю тощо.
●
Систематизуйте зібраний матеріал та оформіть його в доповідь або реферат.
●
Оформлені матеріали проекту здайте керівнику на перевірку.
Очікувані
результати.
▲
Дізнайтесь про оцінку вашого проекту керівником.
В разі високої оцінки:
- виступіть з доповіддю перед аудиторією
(учнями, батьками, місцевою
громадою).
- надішліть цікаві матеріали зі своїми висновками в
місцеву пресу.
Ви поповнили свої знання з даної
тематики, які будуть корисні для вашого майбутнього життя і кар′єри.
Ви відчули
себе причетним до місцевої громади і в разі потреби будете активно сприяти покращенню якості
життя своєї родини і мешканців міста.
Дякую.
Ваш вчитель.
Немає коментарів:
Дописати коментар