школа

школа

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК УЧНЕВІ


     Як підготувати  правовий  проект (модуль проекту)
 (груповий у кількості 3-4 чол.).

1.    Учасники проекту:

-         учні у кількості від 3 до 5 чоловік;
-         розподіл ролей: (керівник проекту, виконавці).

    2. Мета проекту:

- на основі теми визначити яку мету ставить група під час виконання; -
- проектного завдання (пізнавальну практичну, виховну).

     3. Завдання проекту:

- знайти необхідну інформацію;
- отримати і поглибити знання з даної теми;
- виступити перед аудиторією з матеріалами;
- взяти участь в конкурсі, предметній олімпіаді, МАН,;
- поставити перед відповідними органами (можновладцями) виявлену проблему.

     4. Шляхи реалізації:

- знайти інформацію в спеціальній літературі (підручники, довідники, матеріали ЗМІ,     
  наукова література, хрестоматії, документи);
- взяти інтерв′ю, записати спогади очевидців, спеціалістів, посадових осіб;
- провести анкетування, тестування (письмове, усне);
- здійснити спостереження.

     5. Очікувані результати:

- володіння необхідною інформацією;
- поглиблення знань;
- участь в конференції;
- участь в МАН, конкурсі;
- активна участь у справах школи, громади мікрорайону.



ЗРАЗОК ПРОЕКТУ

на тему: «Місцеве самоврядування та місцеві органи    
          виконавчої влади в  Україні»
(Методичні поради для виконання даного проекту)
     Завдання.
     Вивчіть, на основі теоретичного, а потім практичного дослідження роль місцевого самоврядування.
  Що входить у компетенцію міської ради її виконавчих органів.
  Які конкретні проблеми місцевої громади вже вирішені на даний час.
  Виступити перед аудиторією (перед учнями, батьками, місцевою    
    громадою).
  Взяти участь в благодійній акції.

     Шляхи реалізації.
     Теоретична частина
● Знайдіть теоретичну інформацію в підручниках, у додатковій літературі.
● Складіть тези основних положень.
● Зверніть увагу на термінологію, поняття, висновки.
● Випишіть літературні джерела якими ви користувалися під час підготовки даного завдання.


     Практична частина
● Дізнайтесь місцезнаходження міської ради.
● Дізнайтесь хто представляє громаду в міській раді від мікрорайону в якому ви проживаєте і спробуйте в толерантній формі, через свого вчителя, батьків, зв′язатись з депутатом.
● Домовтесь про зустріч і спробуйте через анкетування. Інтерв′ю дізнатись про роль місцевого самоврядування і самого депутата.
● Через депутата здійсніть зв′язок з секретаріатом міської ради з метою отримання додаткової інформації зокрема:
     - про роль і завдання місцевого самоврядування;
     - про виконавчі органи міської ради і їх функції;
     - про діяльність міського голови;
     - про порядок виборів до місцевих органів самоврядування;
     - про порядок денний і рішення останньої сесії міської ради.
● Через секретаріат міської ради домовтесь про зустріч з представниками тих чи інших підрозділів виконавчої влади при міській раді  (наприклад відповідальними працівниками управління освіти, культури, екології, соціального забезпечення). Для цього розділіть ролі. Візьміть інтерв′ю, або проведіть анкетування; ксерокопії рішень міської ради, з дозволу посадових осіб, сфотографуйте, зніміть на кінокамеру, зробіть диктофон ний запис інтерв′ю тощо.
● Систематизуйте зібраний матеріал та оформіть його в доповідь або реферат.
● Оформлені матеріали проекту здайте керівнику на перевірку.

     Очікувані результати.
▲ Дізнайтесь про оцінку вашого проекту керівником.
     В разі високої оцінки:
     - виступіть з доповіддю перед аудиторією (учнями, батьками, місцевою
       громадою).
- надішліть цікаві матеріали зі своїми висновками в місцеву пресу.

     Ви поповнили свої знання з даної тематики, які будуть корисні для вашого майбутнього життя і кар′єри.
     Ви відчули себе причетним до місцевої громади і в разі потреби будете активно сприяти покращенню якості життя своєї родини і мешканців міста.

     Дякую.
     Ваш вчитель.

Немає коментарів:

Дописати коментар