школа

школа

Есе



Есе
«Я – педагог і особистість»
Вчителя історії
Цісарук Н.В.

 Моє кредо: «В житті варто намагатись випереджати не інших, а самого себе»
Як особистість маю бути вдячною за злети і падіння, за те, що не вважаю за щастя фінансовий успіх; за те, що вдячна долі за тих, кого люблю і ціную, за рідних і друзів. Як особистість маю бути самодостатньою і тому вважаю:
-         перевага - вже не перевага, якщо її не використовувати;
-         ніхто не може сказати, що я зазнала поразки, поки сама це не визнаю.
Я – особистість, отже:
    - не стану доводити свою силу, завдаючи шкоди іншим;
    - мені не потрібні глядачі, щоб робити добрі справи.
Як особистість я вважаю:
-         що досвід переможе недосвідченість;
-         розум візьме гору над дурістю;
-         старання переможе лінь;
-         ввічливість переможе брутальність;
-         великодушність переможе егоїзм.
Як людина і педагог я вважаю, що своїх дітей та учнів варто навчати:
-         повазі до всього живого;
-         гордості за свою родину і країну;
-         віру в силу знань;
-         повазі до заслуг героїв;
-         важливості милосердя і добровільної допомоги;
-         досконалості людини.
Як вчителю історії варто дітей навчити:
-         знати і поважати історію свого народу;
-         любити і поважати свою Батьківщину, а не владу. Влада має служити народу, а не навпаки;
-         розуміти закономірності історичних процесів і виносити уроки з історичних подій;
-         запам’ятати назавжди просту істину: без минулого немає майбутнього.
      І наостанок як молитву пам’ятати слова Великого Кобзаря:
Свою Україну любіть,
любіть її у время люте,
в останню тяжкую минуту
за неї Господа моліть.

Немає коментарів:

Дописати коментар